خرید لوازم بهداشتی کودک

بهبود وضعیت سلامتی مادران ، نوزادان و کودکان یک هدف مهم بهداشت عمومی برای ایالات متحده است. رفاه آنها سلامت نسل آینده را تعیین می کند و می تواند به پیش بینی چالش های بهداشت عمومی در آینده برای خانواده ها ، جوامع و سیستم مراقبت های بهداشتی کمک کند. اهداف حوزه بهداشت مادر ، نوزاد و کودک طیف گسترده ای از شرایط ، رفتارهای بهداشتی و شاخص های سیستم های بهداشتی را نشان می دهند که بر سلامتی ، سلامتی و کیفیت زندگی زنان ، کودکان و خانواده ها تأثیر می گذارد.

برای خرید لوازم بهداشتی کودک به سایت نی نی مد مراجعه کنید.

چرا بهداشت مادر ، نوزاد و کودک مهم است؟
بارداری می تواند فرصتی برای شناسایی خطرات بهداشتی موجود در زنان و جلوگیری از مشکلات بهداشتی در آینده برای زنان و فرزندان آنها فراهم کند. این خطرات سلامتی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

فشار خون بالا و بیماری های قلبی
دیابت
افسردگی
خشونت شریک زندگی صمیمی
شرایط ژنتیکی
بیماریهای مقاربتی (STD)
استعمال دخانیات ، الکل و مواد
تغذیه نامناسب
وزن ناسالم
خطر مرگ و میر مادران و نوزادان و عوارض مربوط به بارداری می تواند با افزایش دسترسی به مراقبت از بارداری با کیفیت (قبل از بارداری) ، قبل از تولد (در دوران بارداری) و مراقبت از بارداری (بین بارداری) کاهش یابد .1 علاوه بر این ، نتایج تولد سالم و شناسایی زودرس و درمان تاخیرهای رشد و ناتوانی ها و سایر شرایط بهداشتی در نوزادان می تواند از مرگ یا ناتوانی جلوگیری کند و کودکان را قادر به رسیدن به پتانسیل کامل خود کند. 2 ، 3 ، 4

درک بهداشت مادر ، نوزاد و کودک
بسیاری از عوامل می توانند بر بارداری و زایمان تأثیر بگذارند ، از جمله:

وضعیت سلامتی پیش از بارداری
سن
دسترسی به مراقبت های بهداشتی مناسب پیش از بارداری ، بارداری و حاملگی
فقر
بهداشت نوزاد و کودک به طور مشابه تحت تأثیر عوامل اجتماعی و جمعیتی مانند تحصیلات ، درآمد خانواده و شیردهی قرار دارند ، اما با سلامت جسمی و روانی والدین و مراقبان نیز ارتباط دارند.

اختلافات نژادی و قومی در مرگ و میر مادران و کودکان وجود دارد. به طور خاص ، مرگ و میر مادران و نوزادان برای آمریکایی های آفریقایی تبار بیشترین است. 3 ، 5 ، 6 این تفاوت ها احتمالاً نتیجه بسیاری از عوامل است.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: